Papp Andrea

Magyari Sára

Balázs Géza

Balázs Géza

Cservenka Judit

Cservenka Judit

Minya Károly

Minya Károly

Ilosvay Selymes Pál

Ilosvay Selymes Pál

Blankó Miklós

BlankoM

Dede Éva

Dede Éva

Vízkeleti Szilveszter

Vízkeleti Szilveszter

(Ny)elvi kérdések   1-100.

Horváth Péter Iván

Horváth Péter Iván 100 ismeretterjesztő írása

Írások

Nyelvemre harapva
1-75.

Hartay Csaba

Hartay Csaba 75 szatirikus nyelvi írása

Írások

Takázás
1-45.

Horváth Péter Iván

Magyari Sára 45 nyelvi esszéje

Írások

Szólás-mentés 1–50.

Pomozi Péter

Pomozi Péter 50 írása

Írások

Korrekt troll 1-77.

Halmai Tamás

Halmai Tamás 77 korrektorglosszája

Írások

Nyelv és iskola 1-16.

Kóródi Bence

Kóródi Bence 16 írása

Írások

Kávéházi szeglet 1-26.

Fráter Zoltán

Fráter Zoltán 26 esszéje

Írások

Borostyánkő 1-88.

Puszay János

Puszay János 88 esszéje

Írások
#2.
2016. 06. 01.

Internetmém - hungaromém

Internetmém - hungaromém

Bevezetés

Szűts Zoltán

Bevezetés a netes memetikába

Egy mém többet mond egymillió szónál. Az interneten terjedő képek, videók és szövegek speciális típusát alkotják a mémek, melyek gyorsan és kaotikusan terjednek. Az E-nyelv Magazin Internetmém - hungaromém tematikus számát Szűts Zoltán szerkesztette.

Tanulmányok

Dragon Zoltán

A mémek ideológiája, avagy a fele sem tréfa

Mint minden kulturális tartalom, a mémek sem csak úgy, önmaguktól és önmagukban válnak érdekessé: jelen pillanatban úgy tűnik, átvették a viccek szerepét mindennapi kommunikációnkban.
Törteli Telek Márta

Az internetes mémek világa

A homo sapiens hozzávetőlegesen félmillió éve létezik. A mémek első jelentős inváziója éppen csak több tízezer évvel ezelőtt, a beszélt nyelv megjelenésével kezdődött, a másik hullám pedig az írás mémjével kb. tízezer évvel ezelőtt jelent meg (Dennett 2008).
Molnár György - Juhász Dalma - Tisóczki József

Mémek hatása az új generációs oktatási formákra és tanulási környezetekre

Számos kurzusunk során ötvözzük a hagyományos tanítási módszereket, az új generációs és élményalapú módszerek tárházával.